Pellanet

Συμμετοχή Δήμου Νάουσας στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα E-delivery

Το πρόγραμμα e-delivery, μέρος του ευρωπαϊκού ψηφιακoύ προγράμματος Connecting Europe Facility (CEF), συμβάλει στην ανταλλαγή δεδομένων και εγγράφων ανάμεσα στις Δημόσιες Υπηρεσίες, τις Επιχειρήσεις και τους Πολίτες με ασφαλή, αξιόπιστο τρόπο. Μέσω του e-Delivery χρησιμοποιούνται τυποποιημένα πρωτόκολλα μεταφοράς και πολιτικές ασφαλείας για την Ανταλλαγή έγγραφων και δεδομένων, χρησιμοποιώντας ένα τυποποιημένο σε ευρωπαϊκό επίπεδο πρωτόκολλο ανταλλαγής μηνυμάτων, πέραν του e-mail.

Στο έργο, η χρηματοδότηση του οποίου εγκρίθηκε και υπεγράφη πριν λίγες μέρες, συμμετέχουν το Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης, ως συντονιστής εταίρος, η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Κρήτης, ο Δήμος Νάουσας και ο Δήμος Πλατανιά. Οι δύο δήμοι και η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Κρήτης είναι οι ωφελούμενοι της δράσης, καθώς σε αυτούς θα δοθούν τα εργαλεία και θα γίνει η πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος που αναμένεται να μπει σε εφαρμογή πανελληνίως στα μέσα του 2018, με βάση τις επιταγές του Ν. 4440/2016 (Άρθρο 24) πως όλα τα έγγραφα που θα διακινούνται μεταξύ Δημοσίων Φορέων πρέπει να είναι σε ηλεκτρονική μορφή και ψηφιακά υπογεγραμμένα.

Διαδικασίες όπως η χρέωση προς ενέργεια εισερχόμενων εγγράφων και η εσωτερική διακίνησή τους θα πραγματοποιούνται μέσω Συστήματος Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Εγγράφων με χρήση εγκεκριμένης ηλεκτρονικής υπογραφής και εγκεκριμένης ηλεκτρονικής χρονοσφραγίδας. Άμεσοι στόχοι και αναμενόμενα οφέλη για το Ελληνικό Δημόσιο είναι η εξοικονόμηση κόστους και ανθρωποωρών εργασίας, περισσότερη διαφάνεια και πιο φιλική προς το περιβάλλον δημόσια διοίκηση. Αναμένεται δημοσιονομική εξοικονόμηση της τάξεως των 400 εκατ. ευρώ κατά έτος σύμφωνα με τη σχετική μελέτη του ΙΟΒΕ (2014).

Ο Δήμος Νάουσας επιλέγει από του Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης να συμμετέχει στο πρόγραμμα καθώς είναι από τους πρωτοπόρους Δήμους στις εφαρμογές νέων τεχνολογιών στην τοπική διοίκηση, έχοντας ήδη θέσει σε εφαρμογή το ηλεκτρονικό πρωτόκολλο, την ηλεκτρονική υπογραφή αλλά και την ηλεκτρονική διακίνηση εγγράφων. Την επόμενη Τετάρτη έχει προγραμματιστεί σύσκεψη στο Υπ. Διοικητικής Ανασυγκρότησης για την έναρξη του προγράμματος, στην οποία θα συμμετέχει και η Γενική Γραμματέας του Δήμου.

Δημοσιεύτηκε στις 13 Ιουλίου, 2017


Σχόλια

ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ-ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ

Παρακαλούνται οι εμπλεκόμενοι ιδιοκτήτες για την άμεση απομάκρυνση του
αγροτικού εξοπλισμού τους που βρίσκεται εντός των γεωτεμαχίων ιδιοκτησίας
Δ.ΥΠ.Α. (Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης) επί της οδού Σαλαμίνος του
οικισμού Κρύας Βρύσης Πέλλας, προκειμένου η Υπηρεσία να προβεί στον
απρόσκοπτο καθαρισμό και αποψίλωσή τους.


pellanet facebook