Pellanet

Έρχεται το salesbook, ένα βιβλίο γεμάτο με κουπόνια για έξυπνες και οικονομικές αγορές στο νομό Πέλλας

Ο διευθυντής δημοσίων σχέσεων της εταιρείας G.O.L. Χρήστος Παπαδόπουλος, εξηγεί τις προϋποθέσεις και τους στόχους της συγκεκριμένης δράσης, επισημαίνοντας τα πλεονεκτήματα της ιδέας και προώθησης του salesbook. Κύριε Παπαδόπουλε, είχατε την πεποίθηση και από την προηγούμενη συζήτησή μας ότι βρήκατε την απάντηση στην κρίση που πλήττει το νομό μας και τη λύση για επιχειρηματίες και καταναλωτές. Ποια είναι η εξέλιξη στο salesbook; Το τελευταίο δίμηνο, πήραμε σημαντικές πρωτοβουλίες, πραγματοποιήσαμε έρευνα αγοράς, οργανωθήκαμε και έχουμε τα πρώτα αποτελέσματα, πράγμα που φαίνεται στη θετική ανταπόκριση του εμπορικού και επιχειρηματικού κόσμου και των τελικών καταναλωτών, οι οποίοι θα επωφεληθούν σημαντικά από τις μεγάλες προσφορές που ετοιμάσαμε για αυτούς, μέσω του salesbook. Έχουμε τον ενθουσιασμό της εισόδου μας στην αγορά με τη νέα αυτή πρόταση που θα κυριαρχήσει σε ένα μήνα περίπου και όλος ο κόσμος θα μπορεί μέσω του εκπτωτικού βιβλίου του salesbook να κάνει τα χριστουγεννιάτικα ψώνια του πιο οικονομικά από ποτέ. Μιλήστε μας για τις επιχειρήσεις που θα παρέχουν τα εκπτωτικά κουπόνια μέσω του salesbook Όπως είχαμε επισημάνει, συνεργαστήκαμε αποκλειστικά με μικρές επιχειρήσεις -και όχι με πολυκαταστήματα- στις οποίες ρίξαμε το βάρος, διότι έτσι συμβάλουμε ώστε να επιβιώσουν οι μικρομεσαίοι έμποροι και ο καταναλωτής που μένει στην πόλη του, να ''εκμεταλλεύεται'' αυτές τις προσφορές, που θα είναι πραγματικές σε πλήθος προϊόντων, όπως σε κρεοπωλεία, παιδικά, γυναικεία και ανδρικά ρούχα, κομμωτήρια, κέντρα αισθητικής, ταχυμεταφορές, ταβέρνες, καφέ, ζαχαροπλαστεία, αρτοποιεία, μέχρι και υδραυλικούς ή γυμναστήρια. Όλοι όσοι συμμετέχουν στο εκπτωτικό μας βιβλίο, έχουν δώσει απίθανες προσφορές, που σίγουρα θα διευκολύνουν τους καταναλωτές στις αγορές τους. Όταν κάποιος δει, πως έχουμε ταβέρνα η οποία προσφέρει στις 3 ή 4 μερίδες, τις 2 δωρεάν, από τις πραγματικές τιμές του καταλόγου- επαναλαμβάνω- δεν θα προτιμήσει να πάει εκεί; Ή όταν έχει κόμμωση ή χτένισμα με 5 ευρώ και 20% έκπτωση σε ρούχα της νέας σεζόν, δεν θα επιλέξει σίγουρα τα συγκεκριμένα καταστήματα τα οποία ανταποκρίθηκαν στα μηνύματα της εποχής και μπήκαν στο salesbook από κάποια άλλα που είναι εκτός; Προλαβαίνουν ακόμη να μπουν κάποιες επιχειρήσεις στο βιβλίο σας; Και πότε θα το κυκλοφορήσει, ώστε όλοι να έχουμε τα κουπόνια στα χέρια μας; Οι εγγραφές συνεχίζονται για λίγες μόνο ημέρες και η τιμή για τη συμμετοχή στο βιβλίο των κουπονιών, είναι ιδιαίτερα προσιτή, καθώς και ο επαγγελματίας αντιμετωπίζει πρόβλημα και όχι μόνο ο καταναλωτής, για να μπουν όσοι περισσότεροι γίνεται. Για αυτούς που ενδιαφέρονται, τα γραφεία μας βρίσκονται στη Γ. Γιώτα 4 στα Γιαννιτσά. Εφόσον κλείσει, η κυκλοφορία του αναμένεται μέχρι τις 10 Δεκεμβρίου, ώστε να ξεκινήσει να πωλείται σε περίπτερα, βιβλιοπωλεία και συμβεβλημένα καταστήματα που συμμετέχουν σε αυτή την προσπάθεια, με πολλά κουπόνια για αγορές και προϊόντα, όπως είπα, ώστε οι καταναλωτές να επωφεληθούν για τις αγορές των εορτών. Με αυτό τον τρόπο, θα τονωθεί η αγορά και θα υπάρχουν ικανοποιημένοι πελάτες, οι οποίοι θα μένουν στον τόπο τους και δε θα σκέφτονται να πάνε σε άλλες αγορές γειτονικών νομών, μήπως βρουν κάποιο προϊόν φθηνότερο. Αναφερθήκατε σε έρευνα αγοράς που έχετε κάνει. Ποια ήταν τα συμπεράσματα; Σχεδόν από το 100% των ερωτηθέντων σε αυτή την άτυπη έρευνα που κάναμε, διαπιστώσαμε πως ο κόσμος έχει ανάγκη από τέτοιου είδους κινήσεις και περιμένει πως και πώς να κυκλοφορήσει. Αν κάποιος οικογενειάρχης σκέφτεται να βγει έξω σε ταβέρνα, να ψωνίσει ή να πάει σε μία γιορτή ένα δώρο ή ένα κουτί γλυκά, τώρα θα μπορεί πολύ πιο άνετα να το πράξει. Αγοράζοντας το salesbook θα βρει μια πλειάδα κουπονιών, που μπορεί να εκμεταλλευτεί για να κάνει τις καλύτερες αγορές, μια γυναίκα να πάει στην αισθητικό, στο κομμωτήριο σχεδόν τζάμπα, να πάρει ένα ρούχο στο παιδί του, ακόμη και να φτιάξει κάτι στο σπίτι του, όπως υδραυλικές εργασίες πολύ οικονομικά. Επιπλέον, δίνει το κίνητρο συνεργασίας μεταξύ των επαγγελματιών και συναλλαγών μεταξύ τους. Το έχω πει και θα το τονίσω πάλι, ότι δεν θα λειτουργήσουμε μόνο προς όφελος των επιχειρηματιών, αλλά θα δώσουμε και οι ίδιοι δώρο σε πολλές ευπαθείς ομάδες, όπως πολύτεκνους, ΑΜΕΑ, κ.α. ομάδες για να εξυπηρετηθούν κι αυτοί από τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που θα παρέχουμε. Πιστεύετε ότι είστε κοντά στον στόχο σας; Είμαι της γνώμης ότι όταν πιστέψεις πολύ σ' έναν στόχο, όταν επιμείνεις στην κατάκτησή του, τον πετυχαίνεις. Ασφαλώς προϋπόθεση για την επιτυχία είναι η αμοιβαία εκτίμηση και η σωστή συμπεριφορά όλων των εμπλεκομένων προς όφελος όλων και πάνω από όλα των καταναλωτών. Εμείς αυτό προσπαθούμε να δώσουμε με τον συνεργάτη μου, Παναγιώτη Ριμπά, για αυτό επιμείναμε να έχουμε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις που θα κάνουν πραγματική έκπτωση σε πραγματικές τιμές. Όχι να ανεβάζουν τις τιμές και να τις κατεβάζουν με το κουπόνι. Τέτοιου είδους εμπόρους δεν τους θέλουμε, ας κάνουν μόνοι ότι καταλαβαίνουν. Εμείς θέλουμε να είμαστε καθαροί πρώτα από όλα απέναντι στον κόσμο και να έχουμε μια σχέση συνεργασίας που θα αποβλέπει στο αμοιβαίο όφελος. Αυτό θα το πετύχουμε με το salesbook που ο καταναλωτής θα το κάνει αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητάς του και δεν θα βγαίνει από το σπίτι, αν δεν το έχει μαζί του για τις αγορές του. Χριστίνα Παπαδοπούλου

Δημοσιεύτηκε στις 12 Νοεμβρίου, 2010


Σχόλια