Pellanet

Ανοιχτή επιστολή Μουσικού Σχολείου Γιαννιτσών στον δήμαρχο Πέλλας

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΕΛΛΑΣ κ. ΣΤΑΜΚΟ ΓΡΗΓΟΡΙΟ
Κύριε Δήμαρχε,
Με αφορμή τις έντονες διαμαρτυρίες των μαθητών του Μουσικού Σχολείου Γιαν-νιτσών για τις αντίξοες και απαράδεκτες συνθήκες που βιώνουν καθημερινά στα προκάτ και τα λυόμενα που ονομάζονται «σχολικές εγκαταστάσεις» το στεγαστικό πρόβλημα του σχολείου μας έχει γίνει πρώτη είδηση στα ΜΜΕ πανελλαδικά.
Οι εικόνες που αναρτήθηκαν στο διαδίκτυο δεν αποδεικνύουν απλά την ανεπάρ-κεια του κτηρίου. Αποκαλύπτουν την ακαταλληλότητά του και εύλογα προκαλούν την αγανάκτηση των συμπολιτών μας κατά παντός υπευθύνου. Την τελευταία εβδομάδα δεχόμαστε καθημερινά αμέτρητα τηλεφωνήματα από γονείς που εκ-φράζουν την αγωνία τους για τα παιδιά τους, από φίλους που δηλώνουν τη συ-μπαράστασή τους, από πολιτικούς που δείχνουν ενδιαφέρον, από δημοσιογρά-φους που ρωτούν, από πλήθος εκπαιδευτικών, μουσικών ακόμη και μηχανικών από κάθε γωνιά της χώρας που αναρωτιούνται πώς λειτουργούμε σε τέτοιες συνθήκες; Μέσα σε κατασκευές που στήθηκαν πριν 22 χρόνια για να καλύψουν προσωρινά και όχι μόνιμα τις ανάγκες του Μουσικού Σχολείου, πόσο ασφυκτικές είναι πλέον οι αίθουσες αφού οι μαθητές μας αυξάνονται συνεχώς, πώς εξασφα-λίζονται συνθήκες υγιεινής χειμώνα - καλοκαίρι για θέρμανση ή δροσιά με ενερ-γοβόρα κλιματιστικά, σε ποιους χώρους γίνονται τα μουσικά μαθήματα τόσο τα ατομικά όσο και τα Μουσικά Σύνολα που απαιτούν αίθουσες με ηχομόνωση, πού σιτίζονται οι μαθητές μας όταν βρέχει, πόσο εκτεθειμένο είναι το κτήριο και οι μαθητές μας στη βροχή, στην παγωνιά στον ήλιο και στα κάθε λογής ζωύφια του κάμπου;
Τις τελευταίες μέρες εμφανίστηκαν στο σχολείο μας σκουλήκια τα οποία προ-σπαθούμε να καταπολεμήσουμε με επαναλαμβανόμενες απεντομώσεις και απο-λυμάνσεις χρησιμοποιώντας οικολογικά φάρμακα. Πόσο όμως αποτελεσματική μπορεί να είναι η προσπάθειά μας μέσα σε πρόχειρες κατασκευές που έχουν φθαρεί από τα χρόνια; Μόλις γλιτώσουμε από ένα πρόβλημα εμφανίζεται κάτι άλλο κι αυτή η αλυσίδα δεν έχει τέλος. Οι κατασκευές αυτές έχουν πλέον γεράσει τόσο, που είναι ασύμφορη και η συντήρησή τους.
Κύριε Δήμαρχε,
Τον περασμένο μήνα σας είχαμε ζητήσει να μας παραχωρήσετε μια αίθουσα του ισογείου του Γυμναστηρίου του 2ου Γυμνασίου, για να την χρησιμοποιήσουμε ως αίθουσα διδασκαλίας. Ευχαριστούμε που ανταποκριθήκατε άμεσα και εγκρίνατε τη δαπάνη για τις εργασίες επισκευής και εξοπλισμού της – οι εργασίες ήδη προ-χωρούνε με γρήγορους ρυθμούς και σύντομα θα είμαστε σε θέση να τη λειτουρ-γήσουμε. Ας μην ξεχνάμε όμως ότι η αίθουσα αυτή όπως και οι άλλες του Γυμνα-στηρίου σχεδιάστηκαν και χτίστηκαν για «αποδυτήρια» και όχι για αίθουσες δι-δασκαλίας. Η αλλαγή της χρήσης τους είναι προσωρινή, όπως βέβαια προσωρινά χρησιμοποιούμε και τα Εργαστήρια Φυσικών Επιστημών και Πληροφορικής, τη Βιβλιοθήκη, ακόμη και αποθηκευτικούς χώρους ως αίθουσες διδασκαλίας….
Εδώ και τόσα χρόνια στεγαζόμαστε «προσωρινά» στα λυόμενα, επινοούμε τρό-πους επίλυσης μύριων καθημερινών προβλημάτων, μετακινούμε τους μαθητές μας συνεχώς για τις ανάγκες του ωρολογίου προγράμματος, δουλεύουμε ξεπερ-νώντας τους εαυτούς μας πολλές φορές για χάρη των μαθητών μας που αγαπούν τη Μουσική Παιδεία και δικαιούνται να λαμβάνουν αυτό που τους αξίζει. Και εί-ναι γεγονός ότι το Μουσικό Σχολείο Γιαννιτσών έχει κερδίσει την αναγνώριση και την αγάπη της τοπικής κοινωνίας χάρη στην ποιότητα του έργου που παρέχει στους μαθητές του. Εσείς ο ίδιος, κύριε Δήμαρχε, που παρακολουθείτε από κοντά τις ποικίλες συναυλίες και εκδηλώσεις μας, εκφράζετε δημόσια τον ενθουσιασμό σας για το ταλέντο των μαθητών μας και την εξαιρετική δουλειά που γίνεται στο σχολείο μας.
Ποια είναι όμως η απάντησή σας στο ερώτημα που θέτουν αυθόρμητα μαθητές και γονείς: «αφού γνωρίζετε καλά και εκτιμάτε το έργο που γίνεται στο Μουσικό Σχολείο Γιαννιτσών τι έχετε κάνει ως Δήμαρχος Πέλλας εδώ και οκτώ χρόνια, ώστε να λύσετε επιτέλους το στεγαστικό πρόβλημα του Σχολείου;»
Γνωρίζουμε ότι η ανέγερση σχολικών διδακτηρίων αποτελεί αρμοδιότητα της πο-λιτείας αλλά εσείς από τη θέση σας μπορείτε να ανοίξετε το δρόμο για την πραγ-ματοποίηση του έργου, εξασφαλίζοντας όλα τα προαπαιτούμενα. Την τελευταία φορά που επισκεφτήκατε το σχολείο μας τον περασμένο Απρίλιο, με αφορμή την επίσκεψη του τότε Υφυπουργού Παιδείας κ. Μπαξεβανάκη, μας είχατε δηλώσει ότι οι μελέτες που απαιτούνται για την ένταξη του έργου της ανέγερσης σε πρό-γραμμα χρηματοδότησης έχουν ήδη ανατεθεί σε μελετητικό γραφείο και προ-βλέπεται να ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος Απριλίου του 2018. Προχθές, εντός μηνός Νοεμβρίου του 2018, δηλαδή εφτά μήνες μετά, ακούσαμε να δηλώνετε στην τηλεόραση της ΕΡΤ1 ότι ακόμη περιμένουμε να «ωριμάσει η μελέτη»…..
Κύριε Δήμαρχε, δεν υπάρχουν άλλα χρονικά περιθώρια για καθυστερήσεις και αναβολές. Ακούσατε μια δυνατή κραυγή αγωνίας από τους μαθητές και τους γο-νείς τους, που χρόνια τώρα νιώθουν ότι απαξιώνονται. Την ίδια αγωνία νιώθω κι εγώ η ίδια ως Δ/ντρια του σχολείου μαζί με όλους τους διδάσκοντες καθημερινά. Αίτημα όλων μας είναι η ανέγερση ενός σύγχρονου διδακτηρίου για το Μουσικό Σχολείο Γιαννιτσών. Υπάρχει επείγουσα και επιτακτική ανάγκη. Κάθε μέρα που περνάει είναι σε βάρος μας. Σήμερα κιόλας πρέπει να διασφαλιστεί ένα αξιοπρε-πές, άνετο και υγιεινό περιβάλλον με τις κατάλληλες υποδομές για ένα Μουσικό σχολείο, που θα εμπνέει και θα επιτρέπει την ανάπτυξη του μουσικού ταλέντου, τη δημιουργία, την καλλιέργεια και την πρόοδο των μαθητών μας.
Σας καλούμε λοιπόν να:
• Μας ενημερώσετε υπεύθυνα για την πορεία της μελέτης
• Να επισπεύσετε τις διαδικασίες ολοκλήρωσης της μελέτης και
• Να απαιτήσετε από την πλευρά σας να ξεκινήσει άμεσα η ανέγερση του διδακτηρίου.
Η Διευθύντρια
Ελένη Πισμίση

Δημοσιεύτηκε στις 5 Νοεμβρίου, 2018


Σχόλια

ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ-ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ

Παρακαλούνται οι εμπλεκόμενοι ιδιοκτήτες για την άμεση απομάκρυνση του
αγροτικού εξοπλισμού τους που βρίσκεται εντός των γεωτεμαχίων ιδιοκτησίας
Δ.ΥΠ.Α. (Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης) επί της οδού Σαλαμίνος του
οικισμού Κρύας Βρύσης Πέλλας, προκειμένου η Υπηρεσία να προβεί στον
απρόσκοπτο καθαρισμό και αποψίλωσή τους.


pellanet facebook